stinagustavvsson.blogg.se

2013-06-15
13:28:00

ÅÅÅÅÅÅH - GRATTIS TILL MIG!!!!
Jag vann, jag vann, jag vann! Såg mailet idag!
Försöker kontakta Fotokobran, men hennes mail verkar inte fungera??
Måste verkligen tacka henne för denna tävlingen! ÄR SÅ HIMLA GLAAD!!!!
Har dock inte valt än vilka skor jag vill ha, men åååh, jag är såå glad!

Gick in på min hotmail, och fick se detta, gissa vem som studsade upp och bara skrek!!!
ÅÅH, trodde inte jag hade någon chans eftersom min blogg var nystartad och allt!
Men se vem som vann!!! 
ÄR SÅ LYCKLIG!
 
 

Kommentarer:
#1: Lina

Vad roligt! Grattis vännen!

Svar: tack!!! :D
stinagustavvsson.blogg.se

2013-06-16 @ 10:33:41

FIck just svar från min samarbetspartner att du var den lyckliga som vann!
Hoppas du kommer ha stor användning av dem! :)
Det är tyvärr folk som tror att tävlingen är oäkta, så om du skulle kunna lägga ut en bild på skorna sen när du har fått dem skulle vara jättebra! :)
MVH Fotokobran

Svar: Verkligen, tack så jättemycket!Kan inte maila dig förresten??
Självklart lägger jag ut en bild när jag har fått dom!
Återigen, stort TACK!
stinagustavvsson.blogg.se

2013-06-16 @ 10:48:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: